Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ataszek-faq



 1. Czy mogę zamówić produkty tylko przez internet ?

Oprócz zakupów on-line masz także możliwość zakupu w naszym sklepie stacjonarnym zlokalizowanym w Poznaniu, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8-00 do 16-00.

Zobacz jak dojechać 

 2. Mam problem z zamówieniem w sklepie www.ataszek.pl Co robić ?

Skontaktuj się niezwłocznie z działem obsługi klienta: sklep@ataszek.pl, telefon: 530-809-604 Jeśli jest to problem techniczny: zadzwoń : 507-983-357


 3. Zapomniałem hasła do mojego konta w sklepie.

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć na tekst w prawym górnym rogu strony głównej: „Rejestracja/Logowanie” a następnie kliknąć w „”Zapomniałeś hasła?”



 4. Czy muszę mieć konto w sklepie aby dokonać zakupu ?

Nie, można wykonać zakupy jako „gość”. Zachęcamy jednak do zakładania konta ponieważ przy następnym zakupach nie będzie trzeba wypełniać ponownie wszystkich danych do wysyłki czy faktury.


 5. Jak zarejestrować się w sklepie ?

Kliknij tutaj i wypełnij wskazane pola tj. : imię, nazwisko, adres e-mail, oraz Twoje indywidualne hasło do logowania w celu dokonania zakupów.



 6. Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne lub e-mailowo ?

Tak, w tym celu zadzwoń pod numer: 530-809-604, lub napisz sklep@ataszek.pl



 7. Jaki jest czas oczekiwania na paczkę ?

Nasz kurier dowozi paczkę zwykle w ciągu 24 godzin, (od zamówienia wykonanego poprzedniego dnia), Dla zamówień dokonanych w piątek – paczki dostarczane są w poniedziałek. Paczkomaty Inpost trafiają do klientów do 48 godzin. 98% paczek dociera następnego dnia.



 8. Jakie są koszty dostawy ?

W tym celu odwiedź specjalną stronę z wyszczególnieniem kosztów za wysyłkę: https://ataszek.pl/info/8-platnosci-i-dostawa



 9. Czy mogę dokonać zwrotu produktu lub złożyć reklamację ?

Tak. W tym celu odsyłamy do zapoznania się z działem: „Zwroty i reklamacje



 10. Słyszałem, że klienci otrzymują rabaty oraz kupony zniżkowe. W jaki sposób je otrzymać ?

Stali klienci oraz osoby zapisane do newslettera co jakiś czas otrzymują drogą elektroniczną specjalne kupony, dzięki którym uprawnieni są do różnych zniżek podczas zakupu. Aby zapisać się do subskrybcji wystarczy wpisać swój adres e-mail na stronie głównej sklepu www.ataszek.pl.”