43,05 zł
- Zestaw
Klej do szpilek głowicy KEMISKOL V653 10g
- Zabezpiecza szpilki głowicy przed luzowaniem i wibracjami.
- Uszczelnia połączenia, zapobiegając wyciekom oleju i płynu chłodniczego
- Wersja o podwyższonej temperaturze do 200°C
- Skutecznie zabezpiecza połączenia szpilek głowicy przed korozją.
- Zapobiega przed odkręcaniem i uszczelnia połączenie
- Trudnodemontowalny - 3 klasa
- Baza anaerobowa - beztlenowa
- Opakowanie: 10g
W magazynie: 3 szt. Ostatnia sztuka
Brutto 29,52 zł / Netto 24,00 zł
Dodaj jeszcze:
Klej do wklejania szpilek KEMISKOL V653
Klej do szpilek głowicy KEMISKOL to synonim niezawodności w przemyśle motoryzacyjnym. Kleje anaerobowe KEMISKOL to gwarancja mocnych i trwałych połączeń, które wytrzymują ekstremalne warunki pracy silników. Acralock - najmocniejsze kleje metakrylowe, które wybierają profesjonaliści. Wybierając KEMISKOL, stawiasz na jakość i doświadczenie, które procentuje w niezawodności Twojego silnika.
Sprawdź inne:
- Jeżeli masz miejsca, w których temperatura może dochodzić do 250 stopni lub gwint jest bardzo luźny, użyj wersji KEMISKOL T674 lub najpierw odtwórz gwint produktem Kemiskit FE21
Główne materiały:
- Stal
- Stal nierdzewna, kwasowa, chromoniklowa (zalecany Aktywator ATK 11)
- Stal ocynkowana
- Żeliwo
- Aluminium (zalecany Aktywator ATK 11)
- Miedź, mosiądz, brąz
Zalety i cechy:
- Mocne i trwałe połączenia, odporne na wibracje i wysokie temperatury,
- Wersja o podwyższonej temperaturze pracy do 200 stopni w miejsca o stale lub okresowo podwyższonej temperaturze,
- Skutecznie uszczelnia połączenia, zapobiegając wyciekom oleju i płynu chłodniczego,
- 3 klasa demontowalości, czyli trudno rozbieralny- w ogóle niedemontowalny,
- Odporny na wodę, oleje, kwasy, octan etylu, glikol, naftę, benzynę, etanol, wodę i parę,
- Duża odporność na wodę i chemie,
- Zabezpieczają przed samo-luzowaniem się.
Zastosowanie:
- Klej do szpilek głowicy w silnikach samochodowych, zapewniający szczelność i trwałość połączeń
- Klej do śrub samochodowych
- Montaż i zabezpieczanie szpilek głowicy w silnikach motocyklowych
- Wklejanie śrub i nakrętek
- Wklejanie łożysk
- Wklejanie powierzchni pasowych
- Powyższe łączenia na elementach nowych i używanych
Dane Techniczne:
- Wytrzymałość na ścinanie (N/mm²): 30 ≤ 35
- Moment zerwania (Nm): 40 ≤ 50
- Lepkość (cPS): 800 ≤ 850
- Maksymalna szczelina (mm): 0,20
- Zakres temperatur (°C): -60 ≤ +200
- Klasa mocowania: 3
- Opakowanie: 10g (pod zamówienie 50g oraz 250g)
- Średnica: M5-M14
- Kolor: fioletowy
Wskazówki technika:
- W przypadku większej szczeliny niż maksymalna używana lub przyspieszenia klejenia przy miedzi, mosiądzu, brązu i stali nierdzewnej używamy AKTYWATOR 11 na jedną powierzchnię 0,1 mm na dwie do 0,15 mm.
- Pozostaw połączenie do utwardzenia przez zalecany czas, aby uzyskać pełną wytrzymałość.
Instrukcja obsługi:
- Przygotowanie: Oczyść szpilkę głowicy i otwór gwintowany w bloku silnika za pomocą odtłuszczacza (np. ATK IPA). Upewnij się, że powierzchnie są suche i wolne od zanieczyszczeń.
- Aplikacja kleju: Nałóż klej anaerobowy na gwint szpilki głowicy. Upewnij się, że klej pokrywa całą powierzchnię gwintu.
- Montaż: Wkręć szpilkę głowicy w blok silnika.
- Dokręcanie: Dokręć szpilkę głowicy z odpowiednią siłą (momentem obrotowym) zgodnie z zaleceniami producenta silnika.
- Utwardzanie: Pozostaw połączenie do utwardzenia przez czas określony przez producenta kleju (zazwyczaj od kilku godzin do 24 godzin, w zależności od typu kleju i temperatury otoczenia).
- Test szczelności (opcjonalnie): Po utwardzeniu, możesz przeprowadzić test szczelności, aby upewnić się, że połączenie jest szczelne.
chatPytania i odpowiedzi
Mam zerwane 3 szpilki w głowicy za mało jest miejsca że by to rozwiercać i gwintować Czt i jaki klej mogę od Państwa zastosować żeby miało to sens
odpowiedź specjalisty:
Wybieramy klej V674 lub V653 w zależności od tego, jaki ma Pan luz.
07.08.23
Edward
chat Opinie zweryfikowane (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.