Problem techniczny ? Napisz: ataszek@ataszek.pl

1. Mam problem z zamówieniem

Zadzwoń do nas 618-306-277 lub skontaktuj się e-mailowo sklep@ataszek.pl

2. Czy mogę zamówić produkty tylko przez internet ?

Zamówienia składamy tylko w sklepie Ataszek.pl, nie odbieramy towaru stacjonarnie.

3. Zapomniałem hasła do mojego konta w sklepie.

Kliknij odnośnik i przypomnij hasło „”Zapomniałeś hasła?”

4. Czy muszę mieć konto w sklepie aby dokonać zakupu ?

Możesz kupić produkty jako "gość" bez zakładania konta.

 5. Jak zarejestrować się w sklepie ?

Kliknij tutaj i dokonaj rejestracji.

 6. Czy wysyłacie za pobraniem ?

Nie realizujemy wysyłek za pobraniem.

 7. Jaki jest czas oczekiwania na paczkę ?

Większość paczek wysyłamy tego samego dnia jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00. Dostarczane są najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych. (w przypadku produktów pod zamówienie czas realizacji ustalany jest indywidualnie w zależności od produktu). Zamówienia specjalne realizujemy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami.

 8. Jakie są koszty płatności i dostawy ?

Wszystkie informacje znajdziesz na tej stronie.

 9. Czy mogę dokonać zwrotu produktu lub złożyć reklamację ?

Tak. W tym celu odsyłamy do zapoznania się z działem: „Zwroty i reklamacje

 10 . Mam problem z doborem produktu 

Sprawdź naszą WIRTUALNĄ POMOC. Jeżeli on nie udzieli pomocy, napisz emaila: sklep@ataszek.pl

 11. Czy wysyłacie za granicę ?

Wysyłka za granicę wyłącznie dla firm w Unii Europejskiej. W przypadku UK i Europy wschodniej  - odbiór wyłącznie własnym kurierem.

 12. Czy sprzedajecie na Allegro ?

Prowadzimy sprzedaż na Allegro. Oferta produktów jest tam ograniczona w stosunku do naszego sklepu internetowego.

 13. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową ?

Tak zapraszamy do bezpośredniego kontaktu drogą emailową - sklep@ataszek.pl

Ładowanie...