• Pakiet
klej-do-taśm-przenośnikowych 901b
Klejenie taśm przenośnikowych i transportowych - mocne jak zgrzewanie
Klejenie taśm przenośnikowych i transportowych - mocne jak zgrzewanie
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
klej-do-taśm-przenośnikowych 901b
Klejenie taśm przenośnikowych i transportowych - mocne jak zgrzewanie
Klejenie taśm przenośnikowych i transportowych - mocne jak zgrzewanie

Klej do taśm przenośnikowych - gumowych ATK 901B

  • Klej do łączenia taśm przenośnikowych i transportowych
  • Gumy syntetyczne w pasach gumowych, taśmociągach i bębnach
  • Produkt stosowany do produkcji, naprawy i regeneracji
  • Wydajność na poziomie 200-250g m² na stronę
  • Zapewnia elastyczną i trwałą spoinę
  • Odporny na: wodę słodką i słoną i chemię
lub
W magazynie: 1 Przedmiot
Brutto 67,65 zł / Netto 55,00 zł
Ostatnie sztuki w magazynie

Ten zestaw zawiera:

Klej do taśm przenośnikowych i transportowych z gumy ATK 901B

taśmy-przenośnikoweklejenie-gumywulkanizacja-na-zimnoklej-dwuskładnikowyodporny-chemicznieklej-elastycznywodoodporny

pytanie Sprawdź:

  • Klejenie pasów ściernych i bezkońcowych do 3-5cm wykonasz klejem ATK FIX FLEX
  • Taśmociągi wykonane z PVC lub PUR - wybierz ATK B170-2K

Główne materiały:

  • gumy EPDM, SBS, SBR
  • metale

Dodatkowe:

  • inne gumy po wcześniejszych testach za wyjątkiem gum silikonowych
  • tworzywa sztuczne
  • kompozyty

mieszanie-kleju-atk-901b

Zastosowanie:

  • w produkcji nowych taśm łączenia na zakładkę
  • naprawy rozdarć i przecięć gum poprzez przyklejenie wzmocnienia
  • regeneracje przetarć i dziur na zasadzie wklejenia łaty (wcześniej wybranie na grubość łaty, która wklejamy)
  • przyklejanie dodatkowych bocznych wzmocnień, prowadzeń, zbieraków, welkant i klinów.

Kleimy - naprawiamy:

  • rozerwane taśmy przenośnikowe gumowe a także z tworzyw EPDM, SBR, NBR,
  • taśmy transportowe gumowo - materiałowe/tkaninowe
  • taśmociągi z materiałów gumo podobnych także wzmacnianych metalem
  • przyklejanie zbieraków, klinów, prowadnic i profili prowadzących
  • naprawy pasów transportowych - rozdarcia, pęknięcia produkcja nowych



Dodatkowe zastosowania:  

  • klejenie gum surowych i wzmacnianych
  • wulkanizacja taśm przenośnikowych, taśm transportowych gumowych
  • łączenie pasów transmisyjnych gumowych - płaskich, klinowych, zębatych i innych z gum
  • przyklejanie gum do bębnów i okładzin
  • pasy napędowe, transmisyjne i wykonane z PU, PVC, - ATK PU5 i PU9, B170-2k 
  • jeżeli masz taśmy przenośnikowe wykonane z siatki użyj tego zestawu
  • połączenia guma + filc, korek, wykładzina, materiał/tkanina - używamy produkt 
  • pasy i linki napędowe z elastomerów w większości przypadków kleimy ATK FIX 06 +primer
  • krążniki gumowe
  • okładziny bębnowe
  • zgarniaki gumowe
  • inne taśmy transmisyjne
  • pasy bezkońcowe

Zalety i cechy:

  • sprawdzona wersja od 20 lat.
  • dwuskładnikowa formuła zapewnia lekkie wypełnianie
  • po wymieszaniu ponad 30-40min na zużycie (gdy zamykamy puszkę)
  • nieporównywalnie tańsza naprawa niż wymiana na nowy

Wskazówki:

  • Guma musi być dokładnie umyta np. myjką ciśnieniową  - dopiero wtedy odtłuszczona ATK MEK, przeszlifowana i ponownie odtłuszczona
  • Klej zawsze wcieramy w 2 powierzchnie ściętym pędzlem. Dopiero drugą warstwę nanosimy grubszą.
  • Przy sztywniejszych i wzmacnianych gumach musi być zastosowany dobry docisk poprzez prasę, ściski lub w inny sposób na czas wiązania.
  • w przypadku starych gum warto zrobić test na zbędnym lub niewidocznym kawałku czy nie należy naprawę wykonać zalewając całość gumą ATK PU5 lub ATK PU9, ponieważ samo przyklejeni łaty może nie wystarczyć.

informacja Łączenie taśm przenośnikowych - instrukcja

  • wymieszaj najpierw bazę a dopiero później odlej tyle ile zużyjesz. Następnie wymieszaj dokładnie z reaktorem.
  • zeszlifuj z każdej strony pasa nadmiar gumy tak, aby po sklejeniu uzyskać równą powierzchnię
  • zakładka powinna wynosić (w zależności od szerokości pasa) od 5 do 15 cm.
  • nałóż klej na dwie powierzchnie i odczekaj do wyschnięcia 10-15 min.
  • nałóż ponownie i odczekaj kolejne 5 min.
  • połącz powierzchnie ze sobą dociskając (rolką, stosując docisk lub wkładając pod prasę przez pierwsze minuty)
  • pełna wytrzymałość następuje po 24h.

Instrukcja naprawy taśmy przenośnikowej jak rozdarcie, pękniecie, przecięcie lub przetarcie.

  • umyj i odtłuść dokładnie klejone powierzchnie,
  • przeszlifuj grubym papierem, zdzierakiem lub szczotką drucianą
  • dotnij łatę lub wyszlifuj pas na min. 15-20cm pod ukosem
  • wymieszaj najpierw bazę a dopiero później odlej tyle ile zużyjesz i wymieszaj dokładnie z reaktorem.
  • wetrzyj klej w 2 powierzchnie ściętym pędzlem i poczekaj 10 minut do wyschnięcia
  • nałóż drugi raz grubszą warstwę na 1 lub 2 powierzchnie
  • poczekaj ok. 3-5 minut i dociśnij
  • zostaw do wstępnego związania (4-6 godzin a najlepiej na 24h)

Właściwości:

Mieszanie z utwardzaczem: 10:1

Opakowanie: Baza (380 g), Utwardzacz (38 g)

Czas otwarcia: 40-50 minut

Kolor: beżowy

Odporność na: wodę słodką i słoną, benzynę, oleje i inną chemię ropopochodną

Spoina: elastyczna

Mamy 3 główne metody łączenia taśm przenośnikowych:

1. Wulkanizacja taśm - inaczej nazywany zgrzewanie - w tym procesie jest potrzeby drogi sprzęt do wykonania takiej naprawy, ponieważ im szerszy taśmociąg, tym większa tarcza wulkanizująca jednak jest to proces szybki, bo po ostygnięciu i zdemontowaniu talerza grzewczego mamy koniec naprawy. Niestety słabo nadaje  się do napraw np. dziur gdzie trzeba wstawiać kawałki taśmociągu.

2. Łączenie taśmy przenośnikowej na zimno - czyli na klej typu ATK 901B lub przy wytartych środkach taśmy ATK PU9. Proces wolniejszy jednak poza klejem i szlifierką i dociskiem (tzn. dwoma teownikami do docisku) nie potrzeba nic więcej. Siła łączenia jest taka jak zgrzewania ze względu na wyrywanie się kawałków gumy po próbie zerwania.

3. Spinki - najszybsza metoda łączenia dwóch taśm głównie do łączenia przeciętych całkowicie, a nie napraw, minusem jest jednak wstawienie metalowych elementów, które mogą zakłócać pracę napędu oraz wykrywaczy metalu.

Jeśli jesteś producentem i potrzebujesz większych ilości kleju - wykonamy bezpłatne testy. Umów się także z naszym technologiem na bezpłatną wizytę! 

INFORMACJE DODATKOWEINFORMACJE DODATKOWE:

  • Nasze porady w słowie, piśmie i poprzez doświadczenia, wynikają z naszej najlepszej wiedzy, mają jednak znaczenie tylko niezobowiązujących wytycznych, także w odniesieniu do jakichkolwiek praw ochronnych stron trzecich i nie zwalniają Państwa od własnych prób dostarczanych przez nas produktów, pod kątem ich przydatności dla określonych technologii i celów. Zapewniamy, rzecz jasna, bezwzględną jakość naszych produktów według zasad ogólnych warunków sprzedaży i dostaw. 
  • Jeśli jesteś producentem i potrzebujesz większych ilości kleju - wykonamy bezpłatne testy. Umów się także z naszym technologiem na bezpłatną wizytę! 
  • Od 01.08.2023r. należy przejść szkolenie z użytkowania poliuretanów w zastosowaniach przemysłowych i profesjonalnych (np. warsztaty samochodowe). Przy wyborze szkolenia wybierz kod  T-048. Więcej informacji na oficjalnej stronie PZPFIK w zakładce "Kampanie i szkolenia".
chatPytania i FAQ
Jak połączyć pas transmisyjny ?

odpowiedź specjalisty:

Najlepiej ściąć pas do połowy grubości na szerokość 15-20cm i kleić to ATK 901B, po związaniu uzyskujemy wytrzymałość gumy, którą kleimy.

Kliknij na miniaturę aby wczytać video

chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...