• Pakiet
Cyna na zimno ATK EP60
Cyna w płynie do klejenia na zimno EP60 na Ataszek.pl
Cyna w płynie do klejenia na zimno EP60 na Ataszek.pl
Cyna w płynie do klejenia na zimno EP60 na Ataszek.pl
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Cyna na zimno ATK EP60
Cyna w płynie do klejenia na zimno EP60 na Ataszek.pl
Cyna w płynie do klejenia na zimno EP60 na Ataszek.pl
Cyna w płynie do klejenia na zimno EP60 na Ataszek.pl

Cyna na zimno ATK EP60

  • Do blach stalowych, aluminiowych i kompozytowych
  • Nakładana na zimno na bazie epoksydu
  • Zastępuje cynowanie karoserii i nie uszkadza powłoki katoferycznej
  • Wygodne kartusze bez mieszania ręcznego (195 ml)
  • Szpachlówka samochodowa nie zawiera ołowiu i rozpuszczalników
  • 30-50% tańsza naprawa niż cynowanie
lub
W magazynie: 5 Przedmioty
Brutto 159,90 zł / Netto 130,00 zł

Rabaty ilościowe

Ilość Rabat Jednostkowy Oszczędzasz
5 15% 119,93 zł
Produkt dostępny!

Ten zestaw zawiera:

Cyna w płynie do nakładania na zimno do blach samochodowych - zamiennik cyny

Opis produktu:

  • Specjalna wersja kleju epoksydowego ATK EP60 do wyrównywania, odtwarzania i wyrównywania elementów blach samochodowych stalowych, aluminiowych i kompozytowych zastępujący dłuższy proces cynowania.
  • Dzięki zastosowaniu na zimno nie uszkadzamy elementów lakieru wokoło zwłaszcza przy miejscach z uszczelkami, tworzywem lub tapicerką od spodu.
  • Zminimalizowano także szkodliwość produktu, ponieważ nie zawiera ołowiu i rozpuszczalników, przez co jest bardziej przyjazdy dla środowiska i zdrowia osób przy nim pracujących.
  • 60-minutowy czas bez podgrzewania pozwala na spokojną pracę przy nałożeniu
  • Po podgrzaniu do zaledwie 70 stopni obniża czas wiązania do 1h.
  • Po utwardzeniu wystarczy wyszlifować i nałożyć drobnoziarnistą szpachlówkę do końcowego wykończenia.

informacja W przypadku szpachli do tworzyw jak zderzaki, błotniki czy maski stosujemy ATK PU16

Zastosowanie:

  • jako szpachla samochodowa do metalu zastępująca cynowanie karoserii w miejscach: karoserii zewnętrznej i elementach wewnętrznych.
  • miejsca po wyciąganiu wgnieceń
  • elementy spawane i po spawaniu do wyrównania jako pierwsza warstwa zamiast szpachli do metalu
  • zarzewia korozji
  • masa naprawcza do uzupełniania ubytków po korozyjnych po szlifowaniu (epoksydowy wypełniacz)
  • wyrównywanie blach masek, błotników, dachów i innych elementów karoseryjnych
  • wyrównywanie miejsc po uderzeniach kamieni, żwirów itd.
  • uszkodzenia profili zamkniętych, przy których cynowanie uszkodzi wewnętrzne warstwy zabezpieczające pianki wygłuszające
  • wyrównywanie nierówności połączeń po zgrzewach, nitowaniu, spawaniu i klejeniu
  • drobna naprawa progu i błotnika - jako szpachla i uzupełnienie ubytków.
  • wyrównywanie blach  oraz masek aluminiowych
  • naprawa karoserii aluminiowych

Zalety stosowania: 

  • idealna w miejscach, gdzie cynowanie uszkodziłoby nadmiernie powierzchnie jak profile zamknięte, elementy mas uszczelniających, czy całych elementów podsufitek, których nie potrzeba demontować.
  • ogromna oszczędność czasu - brak demontażu i montażu, przy którym zawsze można połamać spinane /łączone elementy.
  • produkt nie kurczy się
  • czas na modelowanie bez podgrzewania to aż 60 minut. Po zakończeniu pracy podgrzewamy powietrzem lub promiennikiem do 70 stopni i utwardzamy w 1 godzinę!
  • nie zawiera ołowiu, cyny i rozpuszczalników
  • łatwa obróbka poprzez szlifowanie, zdzierak i inne narzędzia.
  • szpachlówka samochodowa wypełnia i uzupełnia ubytki oraz nierówności
  • współpracuje z wszystkimi szpachlami samochodowymi na bazach poliestrowych i epoksydowych
  • nie potrzeba palnika do rozprowadzenia
  • przyczepność do blach karoserii stalowych, aluminiowych i kompozytowych
  • gładka równa powierzchnia po nałożeniu, przez co nie wymaga zbytniego szlifowania nadmiaru
  • może służyć jako ostatnia warstwa bez późniejszego szpachlowania i malowania
  • wyciskanie ze zwykłego wyciskacza silikonowego
  • kartusz możesz używać tyle ile razy chcesz nie musisz zużyć całości - po prostu wymieniasz mikser na nowy.

Dane techniczne

  • baza: epoksyd
  • czas na nałożenie: 20 minut
  • konsystencja: pasta
  • kolor: szary
  • mieszanie: 2:1
  • aplikacja: kartusz dwuskładnikowy do wyciskania ze zwykłego wyciskacza na silikon
  • pojemność: 195 ml.
  • odporność temperaturowa: -40 / +90 °C
  • pełne utwardzenie bez podgrzewania: ok. 24 godziny  (podgrzanie do 70 stopni przez 60 minut zapewni możliwość szlifowania)
  • przyczepność: stal, aluminium, kompozyt (po wcześniejszych testach przygotowania powierzchni)

Z tubą kleju 195 ml otrzymujesz 2x mieszadło (MGQ 08-24T)

informacjaWskazówki

  • Powierzchnia powinna być odtłuszczona i przeszlifowana następnie ponownie odtłuszczona.
  • Jeżeli nie chcemy usuwać warstwy ocynku, należy ją delikatnie zmatowić drobnym papierem (200-300) lub włókniną.
  • Kartusz zawsze wyciskamy z pistoletu z tłokiem/popychaczem - nie stosujemy wyciskaczy, w których pchanie odbywa się samym powietrzem.

Instrukcja:

  • Powierzchnia powinna być odtłuszczona przed szlifowaniem a w przypadku mocnych zabrudzeń wstępnie umyta.
  • Szlifujemy powierzchnie i ponownie odtłuszczamy odtłuszczaczem na bazie IPA, acetonu lub ATK MEK. (nie stosujemy benzyn i innych rozpuszczalników)
  • Przy pierwszym użyciu klej wyciskamy bez miksera do wypływu jednoczenie dwóch składników dopiero wtedy nakładamy mikser i wyciskamy 3-5cm (odkręć nakrętkę i zdejmij zatyczkę)
  • Szpachlę nakładamy grubą linią z miksera (nałóż tak, aby później dobrze wetrzeć i rozprowadzić całość bez zostawiania/zamknięcia powietrza)
  • Po zakończeniu zdejmij mikser i odpuść z 1 cm składników tak, aby ewentualne zmieszane kawałki zostały wyciśnięte a kartusz był do ponownego użycia.

pytania-i-odpowiedziPytania:

Zestaw naprawczy do dziur w karoserii - co jest w zestawie ?

Powyżej możesz kupić samą szpachlę; jednak do pełnego zestawu dokup odtłuszczacz na acetonie, oraz zapasowe miksery.

Czy po otwarciu muszę zużyć cały kartusz ?

Możesz użyć tyle ile potrzebujesz a po zakończeniu wystarczy zdjąć mikser odpuścić kawałek kleju i zamknąć tubę do ponownego użycia.

Co zrobić, żeby nie pękała szpachla samochodowa w samochodzie ?

Należy pamiętać, że szpachlę stosujemy do cienkich warstw, czyli wykańczania i wyrównywania pod lakier, a nie odwzorowywania elementów jak to często bywa. Przy większych nierównościach powinniśmy zastosować ATK EP60, czyli cynę w płynie a dopiero później szpachlę na samo wykończenie.

Czy szpachla bez utwardzacza wyschnie ?

Teoretycznie tak, jednak nie będzie miała swoich właściwości, ponieważ utwardzacz jest integralną częścią, który powoduje całą reakcję.

chatPytania i FAQ
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...