• Zestaw
Cyna na zimno ATK EP60
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Cyna na zimno ATK EP60
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl

Cyna na zimno ATK EP60

  • Cynowanie na zimno - bez stosowania tradycyjnych past do cyny
  • Do blach stalowych, aluminiowych i kompozytowych
  • Nasza zimna cyna jest bezpieczna dla lakieru, uszczelek i elementów tapicerki.
  • Zastępuje cynowanie karoserii i nie uszkadza powłoki katoferycznej
  • Wygodne kartusze bez mieszania ręcznego (195 ml)
  • Szpachlówka samochodowa nie zawiera ołowiu i rozpuszczalników
  • 30-50% tańsza naprawa niż cynowanie
  • ATK - producent klejów i szpachli od ponad 30 lat
W magazynie: 12 szt. Produkt dostępny!
Brutto 159,90 zł / Netto 130,00 zł

Rabaty ilościowe

IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
515%119,93 zł

Ten zestaw zawiera:

Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60

Masz dość pracochłonnego i ryzykownego cynowania na gorąco? ATK EP60 to rewolucyjna, epoksydowa alternatywa, która pozwala na profesjonalne cynowanie karoserii na zimno. Ten produkt idealnie zastępuje tradycyjne metody, oferując wyjątkową wytrzymałość i łatwość aplikacji bez użycia palnika. To najlepsza odpowiedź na pytanie, co zamiast szpachli samochodowej zastosować do wypełniania większych ubytków i rekonstrukcji kształtów, gwarantując trwałość na lata.

odporny na wodęwytrzymałyobróbkawypełniaczkolor-szary


Sprawdź jeszcze 

Materiały klejone przez cynę na zimno ATK EP60:

  • Stal (w tym stal ocynkowana i z powłoką kataforetyczną)
  • Aluminium (surowe i lakierowane)
  • Stal nierdzewna i kwasoodporna
  • Kompozyty (po wcześniejszych testach)

Materiały dodatkowe:

  • Laminaty poliestrowo-szklane
  • Drewno

Materiały nie zalecane:

  • Powierzchnie z aktywną, nieusuniętą rdzą
  • Tworzywa miękkie i elastyczne (np. guma)
  • Tworzywa typu PE, PP, teflon

Charakterystyka materiału-podłoża:

  • Karoseria samochodowa: To zewnętrzna część nadwozia pojazdu, najczęściej wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej lub aluminiowej. Jest stale narażona na uszkodzenia mechaniczne i korozję, dlatego wymaga napraw o najwyższej wytrzymałości i doskonałej przyczepności, które zapewni cyna do karoserii ATK EP60.
  • Nadwozie: To kompletna struktura pojazdu, która nadaje mu kształt i chroni pasażerów. Profesjonalne cynowanie nadwozia ma na celu przywrócenie jego pierwotnej geometrii, gładkości oraz zapewnienie długotrwałego zabezpieczenia antykorozyjnego.

Zalety i cechy cyny na zimno ATK EP60:

  • Profesjonalne cynowanie karoserii samochodowych wykonanych ze stali i aluminium.
  • Skuteczne wypełnianie i cynowanie dziur w karoserii po usunięciu ognisk korozji.
  • Wyrównywanie spawów i zgrzewów po naprawach blacharskich.
  • Odtwarzanie linii i przetłoczeń na elementach nadwozia.
  • Naprawa karoserii cyną w miejscach trudno dostępnych lub wrażliwych na wysoką temperaturę.
  • Wygładzanie wgnieceń po ich wyciągnięciu, jako alternatywa dla szpachli.
  • Stosowanie jako pierwsza, konstrukcyjna warstwa wypełniająca.
  • Nowoczesna pasta do cynowania karoserii w bezpiecznej i łatwej w użyciu formie.

Zastosowanie cyny do karoserii ATK EP60:

  • Profesjonalne cynowanie karoserii samochodowych wykonanych ze stali i aluminium.
  • Skuteczne wypełnianie i cynowanie dziur w karoserii po usunięciu ognisk korozji.
  • Wyrównywanie spawów i zgrzewów po naprawach blacharskich.
  • Odtwarzanie linii i przetłoczeń na elementach nadwozia.
  • Naprawa karoserii cyną w miejscach trudno dostępnych lub wrażliwych na wysoką temperaturę.
  • Wygładzanie wgnieceń po ich wyciągnięciu, jako alternatywa dla szpachli.
  • Stosowanie jako pierwsza, konstrukcyjna warstwa wypełniająca.
  • Nowoczesna pasta do cynowania karoserii w bezpiecznej i łatwej w użyciu formie.


Wskazówki technika

  • Aby uzyskać maksymalną przyczepność, przeszlifuj powierzchnię grubszym papierem ściernym (P80-P120) i dokładnie odtłuść dwukrotnie – przed i po szlifowaniu.
  • Przy pierwszym użyciu zawsze wyciśnij kilka centymetrów produktu bez mieszadła, aby upewnić się, że oba składniki płyną równomiernie.
  • Nakładaj produkt, wcierając go w podłoże, aby uniknąć zamknięcia pęcherzyków powietrza, które mogłyby osłabić naprawę.
  • Nie musisz zużywać całego opakowania na raz. Po pracy zdejmij mieszalnik, oczyść końcówkę i zamknij kartusz oryginalną zatyczką.

Instrukcja:

  • Odtłuszczenie przed szlifowaniem: Powierzchnię umyj wstępnie (w przypadku mocnych zabrudzeń) i odtłuść preparatem na bazie IPA, acetonu lub ATK MEK.
  • Szlifowanie i finalne odtłuszczenie: Przeszlifuj powierzchnię, a następnie ponownie odtłuść odpowiednim środkiem (bez użycia benzyn i innych rozpuszczalników).
  • Przygotowanie produktu: Przy pierwszym użyciu wyciśnij klej bez miksera do pojawienia się dwóch składników, zamontuj mikser i wyciśnij 3-5 cm produktu.
  • Aplikacja szpachli: Nałóż produkt grubą linią z miksera, dokładnie wcierając i rozprowadzając, aby uniknąć pęcherzyków powietrza.
  • Zabezpieczenie kartusza: Zdejmij mikser i wyciśnij 1 cm składników, aby kartusz pozostał czysty i gotowy do ponownego użycia.

Porównanie ATK EP60 do podobnych produktów:

  • W przeciwieństwie do tradycyjnego cynowania karoserii, ATK EP60 nie wymaga użycia palnika, co eliminuje ryzyko pożaru, uszkodzenia sąsiednich elementów i deformacji blachy.
  • W porównaniu do standardowych szpachlówek poliestrowych, nasza płynna cyna ma zerowy skurcz, znacznie większą twardość i wytrzymałość mechaniczną, dzięki czemu może być stosowana do odtwarzania kształtów, a nie tylko do wygładzania.
  • Marketowe produkty typu "płynny metal" często mają niską zawartość wypełniaczy i słabą przyczepność. ATK EP60 to profesjonalny produkt epoksydowy, gwarantujący trwałość naprawy na lata.

Dane techniczne

  • Baza: modyfikowana żywica epoksydowa
  • Kolor: szary
  • Zalecane mieszadło: minimum 24 elementy
  • Lepkość: pasta tiksotropowa
  • Gęstość: 1,35 (g/ml)
  • Proporcje: 2:1
  • Twardość: 80D
  • Czas otwarcia: 20 minut
  • Czas do szlifowania: 3-4 h. lub podgrzanie do 70 °C przez 20 minut
  • Wytrzymałość końcowa: 24 h.
  • Opakowanie: kartusz 195 ml. (Nie stosujemy wyciskaczy pneumatycznych)
  • Przechowywanie: 10°C do + 25 °C

Z tubą kleju 195 ml otrzymujesz 2x mieszadło (MGQ 08-24T)

chatPytania i odpowiedzi
Jaka jest różnica między ATK EP60 a zwykłą szpachlą samochodową?

odpowiedź specjalisty:

Główna różnica to wytrzymałość i brak skurczu. ATK EP60 to odpowiedź na pytanie, co zamiast szpachli samochodowej użyć do głębszych wgnieceń i rekonstrukcji, podczas gdy zwykła szpachlówka służy głównie do końcowego wygładzania.

Zestaw naprawczy do dziur w karoserii - co jest w zestawie ?

odpowiedź specjalisty:

Powyżej możesz kupić samą szpachlę; jednak do pełnego zestawu dokup odtłuszczacz na acetonie, oraz zapasowe miksery.

Czy po otwarciu muszę zużyć cały kartusz ?

odpowiedź specjalisty:

Możesz użyć tyle ile potrzebujesz a po zakończeniu wystarczy zdjąć mikser odpuścić kawałek kleju i zamknąć tubę do ponownego użycia.

Co zrobić, żeby nie pękała szpachla samochodowa w samochodzie ?

odpowiedź specjalisty:

Należy pamiętać, że szpachlę stosujemy do cienkich warstw, czyli wykańczania i wyrównywania pod lakier, a nie odwzorowywania elementów jak to często bywa. Przy większych nierównościach powinniśmy zastosować ATK EP60, czyli cynę w płynie a dopiero później szpachlę na samo wykończenie.

Czy płynna cyna do samochodu ATK EP60 nadaje się do szybkiej i trwałej naprawy karoserii ?

odpowiedź specjalisty:

Tak, płynna cyna do samochodu ATK EP 60 doskonale sprawdza się w szybkiej i trwałej naprawie karoserii cyną. Dzięki swojej dwuskładnikowej formule na bazie żywic epoksydowych produkt umożliwia łatwe wypełnianie ubytków i wyrównywanie powierzchni bez skurczu i osiadania. Dodatkowo, aplikacja na zimno eliminuje ryzyko uszkodzenia lakieru, co czyni go idealnym rozwiązaniem do napraw blacharskich w samochodach.

Kliknij na miniaturę aby wczytać wideo

chat Opinie zweryfikowane (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...