• Zestaw
  • Brak w magazynie
Cyna na zimno ATK EP60
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Cyna na zimno ATK EP60
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl
Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60 | Ataszek.pl

Cyna na zimno ATK EP60

  • Cynowanie na zimno - bez stosowania tradycyjnych past do cyny
  • Do blach stalowych, aluminiowych i kompozytowych
  • Cyna w płynie nakładana na zimno na bazie epoksydu
  • Zastępuje cynowanie karoserii i nie uszkadza powłoki katoferycznej
  • Wygodne kartusze bez mieszania ręcznego (195 ml)
  • Szpachlówka samochodowa nie zawiera ołowiu i rozpuszczalników
  • 30-50% tańsza naprawa niż cynowanie
  • ATK - producent klejów i szpachli od ponad 30 lat
W magazynie: 0 Przedmiot Brak w magazynie
Brutto 159,90 zł / Netto 130,00 zł

Rabaty ilościowe

IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
515%119,93 zł

Ten zestaw zawiera:

Cynowanie na zimno karoserii ATK EP60

Cyna na zimno ATK EP 60 to innowacyjne rozwiązanie do napraw karoserii i blach. Dzięki modyfikowanej żywicy epoksydowej zapewnia trwałość i wytrzymałość bez potrzeby stosowania wysokiej temperatury. Produkt jest odporny na wodę, wilgoć i wstrząsy, a jego prostota aplikacji gwarantuje szybkie i precyzyjne naprawy. ATK - starannie wybrane kleje światowych producentów.

odporny na wodęwytrzymałyobróbkawypełniaczkolor-szary

Sprawdź jeszcze 

  • Możesz wzbogacić swój zestaw naprawczy do dziur w karoserii z klejem ATK EP61 (np. podklejanie blachy)
  • W przypadku szpachli do tworzyw jak zderzaki, błotniki czy maski stosujemy ATK PU16

Materiały główne:

  • Metale jak stal, stal nierdzewna, stal kwasowa
  • Stal ocynkowana;
  • Stal z powłoką kataforetyczną
  • Aluminium surowe

Cechy produktu

  • Specjalna wersja cyny do karoserii ATK EP60 do wyrównywania, odtwarzania i wyrównywania elementów blach samochodowych stalowych, aluminiowych i kompozytowych zastępujący dłuższy proces cynowania.
  • Dzięki zastosowaniu na zimno nie uszkadzamy elementów lakieru wokoło zwłaszcza przy miejscach z uszczelkami, tworzywem lub tapicerką od spodu.
  • Zminimalizowano także szkodliwość produktu, ponieważ nie zawiera ołowiu i rozpuszczalników, przez co jest bardziej przyjazdy dla środowiska i zdrowia osób przy nim pracujących.
  • 60-minutowy czas bez podgrzewania pozwala na spokojną pracę przy nałożeniu
  • Po podgrzaniu do zaledwie 70 stopni obniża czas wiązania do 1h.
  • Po utwardzeniu wystarczy wyszlifować i nałożyć drobnoziarnistą szpachlówkę do końcowego wykończenia.
  • idealna w miejscach, gdzie cynowanie uszkodziłoby nadmiernie powierzchnie jak profile zamknięte, elementy mas uszczelniających, czy całych elementów podsufitek, których nie potrzeba demontować.
  • ogromna oszczędność czasu - brak demontażu i montażu, przy którym zawsze można połamać spinane /łączone elementy.
  • produkt nie kurczy się
  • czas na modelowanie bez podgrzewania to aż 60 minut. Po zakończeniu pracy podgrzewamy powietrzem lub promiennikiem do 70 stopni i utwardzamy w 1 godzinę!
  • nie zawiera ołowiu, cyny i rozpuszczalników
  • łatwa obróbka poprzez szlifowanie, zdzierak i inne narzędzia.
  • szpachlówka samochodowa wypełnia i uzupełnia ubytki oraz nierówności
  • współpracuje z wszystkimi szpachlami samochodowymi na bazach poliestrowych i epoksydowych
  • nie potrzeba palnika do rozprowadzenia
  • przyczepność do blach karoserii stalowych, aluminiowych i kompozytowych
  • gładka równa powierzchnia po nałożeniu, przez co nie wymaga zbytniego szlifowania nadmiaru
  • może służyć jako ostatnia warstwa bez późniejszego szpachlowania i malowania

Zastosowanie:

  • cynowanie karoserii na zimno
  • cynowanie blachy
  • jako szpachla samochodowa do metalu zastępująca cynowanie karoserii w miejscach: karoserii zewnętrznej i elementach wewnętrznych.
  • miejsca po wyciąganiu wgnieceń
  • wyrównywanie spoin spawalniczych
  • ochrona blachy przed dalszą korozją
  • naprawa dziur w karoserii samochodowej przy pomocy cyny na zimn
  • elementy spawane i po spawaniu do wyrównania jako pierwsza warstwa zamiast szpachli do metalu
  • masa naprawcza do uzupełniania ubytków po korozyjnych po szlifowaniu (epoksydowy wypełniacz)
  • izupełnianie uszkodzeń w obudowach metalowych maszyn.
  • wyrównywanie blach masek, błotników, dachów i innych elementów karoseryjnych
  • wyrównywanie miejsc po uderzeniach kamieni, żwirów itd.
  • uszkodzenia profili zamkniętych, przy których cynowanie uszkodzi wewnętrzne warstwy zabezpieczające pianki wygłuszające
  • wyrównywanie nierówności połączeń po zgrzewach, nitowaniu, spawaniu i klejeniu
  • drobna naprawa progu i błotnika - jako szpachla i uzupełnienie ubytków.
  • wyrównywanie blach  oraz masek aluminiowych
  • naprawa karoserii aluminiowych


Wskazówki technika

  • Powierzchnia powinna być odtłuszczona i przeszlifowana następnie ponownie odtłuszczona.
  • Jeżeli nie chcemy usuwać warstwy ocynku, należy ją delikatnie zmatowić drobnym papierem (200-300) lub włókniną.
  • Kartusz zawsze wyciskamy z pistoletu z tłokiem/popychaczem - nie stosujemy wyciskaczy, w których pchanie odbywa się samym powietrzem.
  • kartusz możesz używać tyle ile razy chcesz nie musisz zużyć całości - po prostu wymieniasz mikser na nowy.

Instrukcja:

  • Odtłuszczenie przed szlifowaniem: Powierzchnię umyj wstępnie (w przypadku mocnych zabrudzeń) i odtłuść preparatem na bazie IPA, acetonu lub ATK MEK.
  • Szlifowanie i finalne odtłuszczenie: Przeszlifuj powierzchnię, a następnie ponownie odtłuść odpowiednim środkiem (bez użycia benzyn i innych rozpuszczalników).
  • Przygotowanie produktu: Przy pierwszym użyciu wyciśnij klej bez miksera do pojawienia się dwóch składników, zamontuj mikser i wyciśnij 3-5 cm produktu.
  • Aplikacja szpachli: Nałóż produkt grubą linią z miksera, dokładnie wcierając i rozprowadzając, aby uniknąć pęcherzyków powietrza.
  • Zabezpieczenie kartusza: Zdejmij mikser i wyciśnij 1 cm składników, aby kartusz pozostał czysty i gotowy do ponownego użycia.

Dane techniczne

  • Baza: modyfikowana żywica epoksydowa
  • Kolor: szary
  • Zalecane mieszadło: minimum 24 elementy
  • Lepkość: pasta tiksotropowa
  • Gęstość: 1,35 (g/ml)
  • Proporcje: 2:1
  • Twardość: 80D
  • Czas otwarcia: 20 minut
  • Czas do szlifowania: 3-4 h. lub podgrzanie do 70 °C przez 20 minut
  • Wytrzymałość końcowa: 24 h.
  • Opakowanie: kartusz 195 ml. (Nie stosujemy wyciskaczy pneumatycznych)
  • Przechowywanie: 10°C do + 25 °C

Z tubą kleju 195 ml otrzymujesz 2x mieszadło (MGQ 08-24T)

chatPytania i odpowiedzi
Zestaw naprawczy do dziur w karoserii - co jest w zestawie ?

odpowiedź specjalisty:

Powyżej możesz kupić samą szpachlę; jednak do pełnego zestawu dokup odtłuszczacz na acetonie, oraz zapasowe miksery.

Czy po otwarciu muszę zużyć cały kartusz ?

odpowiedź specjalisty:

Możesz użyć tyle ile potrzebujesz a po zakończeniu wystarczy zdjąć mikser odpuścić kawałek kleju i zamknąć tubę do ponownego użycia.

Co zrobić, żeby nie pękała szpachla samochodowa w samochodzie ?

odpowiedź specjalisty:

Należy pamiętać, że szpachlę stosujemy do cienkich warstw, czyli wykańczania i wyrównywania pod lakier, a nie odwzorowywania elementów jak to często bywa. Przy większych nierównościach powinniśmy zastosować ATK EP60, czyli cynę w płynie a dopiero później szpachlę na samo wykończenie.

Czy płynna cyna do samochodu ATK EP60 nadaje się do szybkiej i trwałej naprawy karoserii ?

odpowiedź specjalisty:

Tak, płynna cyna do samochodu ATK EP 60 doskonale sprawdza się w szybkiej i trwałej naprawie karoserii cyną. Dzięki swojej dwuskładnikowej formule na bazie żywic epoksydowych produkt umożliwia łatwe wypełnianie ubytków i wyrównywanie powierzchni bez skurczu i osiadania. Dodatkowo, aplikacja na zimno eliminuje ryzyko uszkodzenia lakieru, co czyni go idealnym rozwiązaniem do napraw blacharskich w samochodach.

Kliknij na miniaturę aby wczytać wideo

chat Opinie zweryfikowane (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...