Klej do okładzin hamulcowych ATK EP77-W

  • Klej do okładzin hamulcowych i ciernych, czyli klocków, szczęki, tarcz itp.
  • Wytrzymały i o dobrej przyczepności
  • Klejenie musi się odbywać z wygrzewaniem.
  • Wysoka odporność na siły ścinające i wahania temperatur
  • Zastępuje tradycyjne nitowanie
  • Opakowanie wystarcza na 1

Do użytku profesjonalnego - Zakup wyłącznie na fakturę. 

lub
Indeks: EP77
W magazynie: 29 szt.
Brutto 68,88 zł / Netto 56,00 zł
Dostępny

Wyspecjalizowany, jednoskładnikowy klej do okładzin hamulcowych-sprzęgłowych ATK EP77-W

UWAGA: Do użytku profesjonalnego - Zakup wyłącznie na fakturę !

motoryzacjawytrzymałyaplikacja

Dzięki zaawansowanym komponentom min. żywic i kauczuków syntetycznych zmniejszona została do minimum kruchość połączenia a zwiększona przyczepność do klejonych powierzchni. Klej posiada wysoką odporność na siły ścinające oraz wahania temperatur. Najlepsze rezultaty otrzymuje się klejąc okładziny do stali St3S, 18G2A, większość gatunków aluminium i żeliwa szarego. Klej ATK EP 77 (Mega-77) nie klei z blachami narzędziowymi, nierdzewnymi, sprężynowymi, szybkotnącymi, miedzią i mosiądzem.

klejenie-okładzin-ciernych

Zastosowanie:

  • klejenie nowych okładzin ciernych np. szczęk hamulcowych (w miejscach, gdzie nie można kupić odpowiedniego modelu i przerobienie z nowych lub już istniejących)
  • klejenie i regeneracja okładzin sprzęgłowych
  • klejenie klocków hamulcowych
  • okładziny hamulcowe
  • regeneracja szczęk hamulcowych
  • okładziny cierne, szczękowe
  • okładziny sprzęgłowe
  • tarcze
  • taśmy hamulcowe (w zależności od materiału używamy także ATK 901)
  • zaciski hamulcowe

Używany w:

  • warsztaty motoryzacyjne
  • hobbystycznie (do własnych zastosowań i przy budowie nietypowych pojazdów)
  • zakłady renowacyjne samochodów zabytkowych
  • firmy produkcyjne okładzin ciernych (klej używany w produkcji największych koncernów motoryzacyjnych)

Zalety:

  • jednoskładnikowy klej to łatwe nakładanie (można wygrzać nawet w piekarniku)
  • duża wytrzymałość termiczna - złącze klejone wytrzymuje na temperatury przekraczające 320° C (krótkotrwale w czasie hamowania jeszcze więcej)
  • jako jedyny powinien być stosowany do okładzin ze względu na wymogi bezpieczeństwa (czyli wygrzewanie kleju po złączeniu)
  • opakowanie wystarcza na 1m²
  • klej zastępuje całkowicie nitowanie

Opakowanie: 200 ml



informacja W przypadku okładzin do maszyn wolnoobrotowych nienagrzewających się nadmiernie (krótkotrwale 200 stopni), zastosuj klejenie na zimno z klejem ATK EP61.

chatPytania i FAQ
Czy ten klej nadaje się też do przekładni ciernych lub tarcz sprzęgłowych mokrych (pracujących w oleju)? Jeżeli nie to jaki inny klej z Waszej oferty do powinienem użyć do takich urządzeń?

odpowiedź specjalisty:

Nie wykonywaliśmy testów jak ten klej zachowa się w oleju. Ze względu na to, że to jest epoksyd nie powinno być problemów, ale nie mamy takich informacji w karcie technicznej.

Po jakim czasie po sklejeniu klocków można zamontować w celu korzystania z samochodu ?

odpowiedź specjalisty:

Cały proces z wygrzaniem można przeprowadzić w ciągu 2 godzin i korzystać z auta.

Kliknij na miniaturę aby wczytać video

chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...