Klej do okładzin hamulcowych ATK EP77-W
- Klej do okładzin hamulcowych i ciernych, czyli klocków, szczęki, tarcz itp.
- Wytrzymały i o dobrej przyczepności
- Klejenie musi się odbywać z wygrzewaniem.
- Wysoka odporność na siły ścinające i wahania temperatur
- Zastępuje tradycyjne nitowanie
- Opakowanie wystarcza na 1m²
Do użytku profesjonalnego - Zakup wyłącznie na fakturę.
W magazynie: 29 szt.
Dokup jeszcze:
Wyspecjalizowany, jednoskładnikowy klej do okładzin hamulcowych-sprzęgłowych ATK EP77-W
UWAGA: Do użytku profesjonalnego - Zakup wyłącznie na fakturę !
Dzięki zaawansowanym komponentom min. żywic i kauczuków syntetycznych zmniejszona została do minimum kruchość połączenia a zwiększona przyczepność do klejonych powierzchni. Klej posiada wysoką odporność na siły ścinające oraz wahania temperatur. Najlepsze rezultaty otrzymuje się klejąc okładziny do stali St3S, 18G2A, większość gatunków aluminium i żeliwa szarego. Klej ATK EP 77 (Mega-77) nie klei z blachami narzędziowymi, nierdzewnymi, sprężynowymi, szybkotnącymi, miedzią i mosiądzem.
Zastosowanie:
- klejenie nowych okładzin ciernych np. szczęk hamulcowych (w miejscach, gdzie nie można kupić odpowiedniego modelu i przerobienie z nowych lub już istniejących)
- klejenie i regeneracja okładzin sprzęgłowych
- klejenie klocków hamulcowych
- okładziny hamulcowe
- regeneracja szczęk hamulcowych
- okładziny cierne, szczękowe
- okładziny sprzęgłowe
- tarcze
- taśmy hamulcowe (w zależności od materiału używamy także ATK 901)
- zaciski hamulcowe
Używany w:
- warsztaty motoryzacyjne
- hobbystycznie (do własnych zastosowań i przy budowie nietypowych pojazdów)
- zakłady renowacyjne samochodów zabytkowych
- firmy produkcyjne okładzin ciernych (klej używany w produkcji największych koncernów motoryzacyjnych)
Zalety:
- jednoskładnikowy klej to łatwe nakładanie (można wygrzać nawet w piekarniku)
- duża wytrzymałość termiczna - złącze klejone wytrzymuje na temperatury przekraczające 320° C (krótkotrwale w czasie hamowania jeszcze więcej)
- jako jedyny powinien być stosowany do okładzin ze względu na wymogi bezpieczeństwa (czyli wygrzewanie kleju po złączeniu)
- opakowanie wystarcza na 1m²
- klej zastępuje całkowicie nitowanie
Opakowanie: 200 ml
W przypadku okładzin do maszyn wolnoobrotowych nienagrzewających się nadmiernie (krótkotrwale 200 stopni), zastosuj klejenie na zimno z klejem ATK EP61.
odpowiedź specjalisty:
Nie wykonywaliśmy testów jak ten klej zachowa się w oleju. Ze względu na to, że to jest epoksyd nie powinno być problemów, ale nie mamy takich informacji w karcie technicznej.
odpowiedź specjalisty:
Cały proces z wygrzaniem można przeprowadzić w ciągu 2 godzin i korzystać z auta.
Klienci kupili również: