• Zestaw
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl

Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21 + METALFIX

  • Skuteczna naprawa zbiornika paliwa motocykla
  • W zestawie z masą METALFIX dla podwójnej ochrony
  • Wytrzymałość na zrywanie do 24 MPa gwarantuje solidne i długotrwałe połączenie.
  • Odporność na paliwo: Specjalna formuła zapewnia odporność na działanie benzyny i innych substancji chemicznych.
  • Szybkie utwardzanie: Pełne utwardzenie w 24 godziny w temperaturze 20°C lub 80 minut w 80°C.
  • Łatwość aplikacji: Forma pasty ułatwia nakładanie i modelowanie, a po podgrzaniu staje się płynnym metalem.
  • Wszechstronne zastosowanie: Idealny do naprawy pęknięć, ubytków, wżerów i innych uszkodzeń.
  • Odporność termiczna: Produkt jest odporny do 200°C
  • KEMISKIT & ATK - producenci profesjonalnych klejów dla motoryzacji
W magazynie: 10 szt. Produkt dostępny!
Brutto 98,40 zł / Netto 80,00 zł

Klej do naprawy zbiornika motocyklowego KEMISKIT FE21

Zauważyłeś wyciek paliwa ze zbiornika w swoim motocyklu? Nie martw się, nie musisz od razu wymieniać całego baku! Pęknięcia, ubytki i inne uszkodzenia zbiorników paliwa to częsty problem, z którym borykają się motocykliści. Klej KEMISKIT FE21 to dwuskładnikowy epoksydowy preparat z dodatkiem cząsteczek metalu, stworzony specjalnie do naprawy zbiorników motocyklowych. Dzięki niemu szybko i skutecznie przywrócisz szczelność baku, oszczędzając czas i pieniądze.

forma-pastytemperatura-pracyklejenie-i-zalewanieodporny-chemiczniemade-in-eumalowanie-proszkowe

Sprawdź inne:

mieszanie-kleju-kemiskit-fe21

Główne materiały naprawiane:

  • Stal zwykła
  • Stal nierdzewna, kwasowa
  • Żeliwo

Charakterystyka materiału-podłoża:

Zbiornik motocyklowy: Zbiornik paliwa w motocyklu jest zazwyczaj wykonany z blachy stalowej lub aluminium. Jest narażony na drgania, uderzenia, zmiany temperatury i działanie paliwa, co może prowadzić do pęknięć, wgnieceń i korozji.

Zastosowanie:

  • Naprawa pęknięć i ubytków w metalowym zbiorniku paliwa motocykla.
  • Uszczelnianie przecieków w baku motocyklowym.
  • Regeneracja powierzchni zbiornika po wżerach korozyjnych.
  • Wypełnianie ubytków powstałych w wyniku uszkodzeń mechanicznych.
  • Naprawa mocowań i uchwytów zbiornika.
  • Odtwarzanie powierzchni po drobnych uszkodzeniach.
  • Uszczelnianie spawów i połączeń w baku.
  • Naprawa gwintów w zbiorniku.

Zalety i cechy:

  • Szybka i skuteczna naprawa bez konieczności demontażu zbiornika.
  • Trwałe i mocne połączenie odporne na drgania i obciążenia.
  • Odporność na działanie paliwa i innych substancji chemicznych.
  • Możliwość obróbki po utwardzeniu (szlifowanie, wiercenie).
  • Prosta aplikacja dzięki konsystencji pasty.
  • Wysoka odporność termiczna do 200°C.
  • Długotrwały efekt naprawy, pozwalający na dalsze użytkowanie motocykla.

Porady technologa:

  • Przed przystąpieniem do naprawy, dokładnie oczyść i odtłuść powierzchnię zbiornika.
  • Dla uzyskania najlepszych rezultatów, stosuj się do zaleceń producenta dotyczących proporcji mieszania składników.
  • W przypadku większych ubytków, zaleca się użycie siatki wzmacniającej ATK.
  • Po naprawie, sprawdź szczelność zbiornika przed ponownym napełnieniem go paliwem.
  • Pamiętaj o czasie otwartym 30 minut.

Instrukcja obsługi naprawy zbiornika motocyklowego:

  • Przygotowanie powierzchni: Oczyść powierzchnię wokół uszkodzenia papierem ściernym (gradacja 40-80). Odtłuść powierzchnię za pomocą ATK IPA lub ATK Aceton.
  • Wymieszaj masę METALFIX do jednolitej masy a następnie nałóż na ubytek / dziurę. Odczekaj 1-2 godziny do przeschnięcia.
  • Przygotowanie kleju: Wymieszaj składniki A i B w proporcji wagowej 10:1 lub objętościowej 3:1, aż do uzyskania jednolitego koloru.
  • Aplikacja: Nałóż cienką warstwę kleju na warstwę METALFIX, wcierając go w powierzchnię. Następnie nałóż grubszą warstwę, zachodząc min. 20 mm poza uszkodzenie.
  • Utwardzanie: Pozostaw do utwardzenia na 24 godziny w temperaturze 20°C lub wygrzej w temperaturze 80°C przez 80 minut.
  • Kontrola: Po utwardzeniu, sprawdź szczelność naprawy. W razie potrzeby, nałóż kolejną warstwę kleju.

Dane techniczne (KEMISKIT FE21)

  • Typ: klej dwuskładnikowy wysokotemperaturowy
  • Wagowy stosunek mieszkania: 10A:1B
  • Objętościowy stosunek mieszanki:  3A: 1B
  • Wytrzymałość na ścinanie N /mm2: 22-24
  • Czas otwarcia: 30 minut
  • Czas utwardzania w 20 ° C: 24h / 20 ° C 80 min / 80 °C
  • Ciągła odporność temperaturowa: - 40 ° C ≤ + 200 °C
  • Lepkość mieszaniny (mPas): pasta
  • Wygląd / kolor: stalowy
  • Twardość (Shore D): 90

Dane techniczne (Metalfix)

  • Plastelina epoksydowa do stali ATK METALFIX stal
  • Twardość Shore'a D: 85-87
  • Gęstość: 1,90g/cm3
  • Kurczliwość: >>0,04 – 0,06 mm/cm
  • Praca pod obciążeniem w temp: -30 do 120 °C
  • Czas na ugniecenie i nałożenie: 4 min
  • Czas wstępnego utwardzania: 15 - 20 min
  • Pełna wytrzymałość mechaniczna: 24h
  • Pełna odporność chemiczna: 7 dni
  • Powrót naprawianego elementu do ruchu: 1,5 h
  • Temperatura stosowania: Min +10 °C
  • Temperatura pracy ciągłej: 40 do +180 °C krótkotrwałe nawet do 250°C
  • Opakowanie:  rurka 120 g

Korzyści z stosowania dla klientów detalicznych:

  • Oszczędność pieniędzy: Naprawa zbiornika jest znacznie tańsza niż jego wymiana.
  • Szybkość naprawy: Możliwość samodzielnej naprawy w krótkim czasie.
  • Prostota użycia: Łatwa aplikacja i brak konieczności posiadania specjalistycznych narzędzi.

Korzyści dla B2B:

  • Efektywność: Szybka naprawa zbiorników w warsztatach motocyklowych.
  • Wszechstronność: Możliwość naprawy różnych typów uszkodzeń.
  • Zadowolenie klienta: Oferowanie skutecznej i trwałej naprawy zbiorników.

Dlaczego powinieneś zmienić na ten produkt:

  • Najwyższa jakość: KEMISKIT FE21 to produkt profesjonalny, gwarantujący trwałość naprawy.
  • Specjalistyczna formuła: Produkt został opracowany specjalnie do naprawy zbiorników paliwa, zapewniając odporność na benzynę.
  • Sprawdzona skuteczność: Produkt jest przetestowany i polecany przez specjalistów.

Wyłączny dystrybutor:

Ataszek.pl Kołodziejska Spółka Jawna
ul. Głuchowska 27
60-101 Poznań, Polska
sklep@ataszek.pl

Nie trać czasu i pieniędzy na wymianę zbiornika – zamów KEMISKIT FE21 i napraw go sam!

chatPytania i odpowiedzi
Jak uszczelnić bak motocyklowy ?

odpowiedź specjalisty:

W przypadku przetarć nakładamy klej fe21.  Dobrze wszpachlowując w miejsce i wokoło na 2-3cm. Zalecana grubość kleju 3-4mm. Możemy także przykleić blaszkę na ATK EP61.

chat Opinie zweryfikowane (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...