• Zestaw
Klej do zbiornika paliwa FE21
Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego FE21 | Ataszek.pl
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Klej do zbiornika paliwa FE21
Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego FE21 | Ataszek.pl
Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego FE21 | Ataszek.pl

Klej do zbiornika paliwa metalowego KEMISKIT FE21

  • Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego
  • Do regeneracji i napraw zbiorników, baków i zbiorników wyrównawczych.
  • Małe opakowanie 30 ml wystarczy na około 10 cm pęknięcia.
  • Wersja dedykowana do elementów stalowych.
  • Szybko naprawisz,  nawet w 2h po podgrzaniu w 80°C.
  • W zestawie wszystko co potrzebne do naprawy.
  • Do małych i większych napraw.
  • Klej odporny na paliwo benzynę i diesel
  • KEMISKIT - producent profesjonalnych klejów do motoryzacji
W magazynie: 11 szt. W magazynie
Brutto 92,68 zł / Netto 75,35 zł

Klej do naprawy zbiornika paliwa metalowego FE21

forma-pastytemperatura-pracyklejenie-i-zalewanieodporny-chemiczniemade-in-eu

Sprawdź inne:

mieszanie-kleju-kemiskit-fe21


Główne materiały:

Metale: 

  • stal 
  • żeliwo
  • stal nierdzewna 
  • stal kwasoodoporna

Zastosowanie:

  • klejenie i naprawa metalowego zbiornika paliwa w samochodach i maszynach rolniczych
  • naprawa dziury w baku samochodowym, motorowych i pojazdów specjalistycznych,
  • regeneracja zbiorników stalowych w miejscach korozji,
  • Naprawa przecieków w miejscach spawów i połączeń w zbiornikach paliwa.
  • Naprawa zbiorników paliwa motocyklowych.  po przetarciach, pęknięciach i rozszczelnieniach na łączeniach,
  • naprawa zbiorników wyrównawczych na benzynę, olej i inną chemię,
  • uszczelnianie zbiorników przemysłowych na produkty chemiczne,
  • naprawy silosów i wanien przemysłowych,
  • zapobieganie dalszej korozji w miejscach szczególnie narażonych na chemię poprzez nadłożenie masy lub wklejanie dodatkowej blachy,
  • naprawy przeciwpożarowe (substytut lutu i spawania) 
  • nadkładania i poziomowania powierzchni
  • regeneracja beczek stalowych
  • renowacje zbiorników na wodę 
  • zaślepianie otworów montażowych, inspekcyjnych, technologicznych itp.
  • zbiorniki paliwa kosiarek, łódek, motorówek, silników zaburtowych, quadów, pontonów

Do jakich prac:

  • dziury kilkumilimetrowe i kilku centymetrowe,
  • dziury po śrubach i przewierceniach,
  • przetarcia z przesączającą się benzyną i olejem,
  • miejsca korozji, które już ciekną lub po przeszlifowaniu ścianka "pocieniowana jak papier" i wzmocnienie tego miejsca
  • rysy po rozszczelnieniach,
  • naprawy po wyciąganiu wgnieceń, czyli drobnych rysach i mikropęknięciach,
  • doszczelnianie miejsc po spawaniu,
  • uszczelnianie wycieków na zgrzewach,
  • drobne poprawki miejsc lutowanych

Zalety i cechy:

  • Klej do zbiorników paliwa zapewniający trwałe i szczelne połączenie
  • Mieszanie ręczne bez wyciskaczy.
  • Odporność na temperatury do 200°C
  • Wyjątkowa przyczepność do stali i żeliwa, zapewniająca długotrwałą szczelność.
  • Uszczelniacz do baku paliwa jest odporny na działanie substancji chemicznych, w tym paliw.
  • Możliwość stosowania w trudnych warunkach atmosferycznych.
  • Łatwość aplikacji - nawet na pionie ze względu na gęstość mieszanki.
  • Po podgrzaniu robi się płynna, przez co naprawa z góry jest jeszcze szybsza.

Porady technologa:

  • Przed użyciem kleju do baku, dokładnie oczyść i odtłuść powierzchnię.
  • W przypadku większych ubytków, zastosuj wzmocnienie z siatki metalowej.
  • Dla uzyskania optymalnej wytrzymałości, wygrzej naprawione miejsce po utwardzeniu kleju.
  • klej do zbiornika paliwa metalowego FE21 nadaje się także idealnie do uszczelniania innych metalowych zbiorników

Wskazówki:

  • naprawy zawsze wykonujemy w temp. min. 10 stopni, jeżeli niższa to powierzchni musi zostać wygrzana do min. 20 stopni,
  • zawsze dobrze wcieramy pierwszą warstwę, która daje przyczepność całości,
  • wstępne umycie powierzchni może  być różnymi rozpuszczalnikami jednak przed samym szlifowaniem zawsze odtłuść ATK IPA, acetonem lub ATK MEK.
  • grubość kleju może wynosić nawet 2-3cm.
  • powierzchnia zawsze musi być przeszlifowana grubym papierem o gradacji 40-60 lub przeszlifowana frezem,
  • w procesach produkcyjnych możemy po piaskowaniu lub szkiełkowaniu ponownie przeszlifować (szkiełkowanie zostawia gładką powierzchnię i jest to obowiązkowe),
  • siatka zawsze musi zostać docięta na min. 2-3cm więcej niż naprawa,
  • siatka musi zostać ukształtowana do powierzchni, aby nie sprężynowała (zawsze używamy siatek nierdzewnych z zestawu lub podobnych)

 

Instrukcja naprawy rys i pęknięć

  • umyj odtłuszczaczem z kompletu,
  • oczyść powierzchnie papierem ściernym o gradacji 40-60 na 3-5 cm więcej niż jest uszkodzenie i w miarę możliwości na frezuj pękniecie oraz ponownie odtłuść,
  • wymieszaj w odpowiedniej proporcji klej,
  • wetrzyj ściętym pędzlem w powierzchnię i dopiero nadłóż większą grubość,
  • zatop siatkę, aby klej z powierzchni przesączył oczka i usunął powietrze,
  • wyrównaj całość i zostaw do związania,
  • minimalna grubość to 2 mm, zalecane: 3-4mm

Instrukcja Naprawy większych otworów:

  • szlifujemy dwie powierzchnię grubym papierem o gradacji 40-60 lub frezem,
  • wcieramy ściętym pędzlem w dwie powierzchnię i lekko nadkładamy tak, aby po dociśnięciu nadmiar wypłynął po bokach,
  • z wypływki formujemy fugę,
  • w przypadku zbiorników wysokociśnieniowych po utwardzeniu ok.12-24h całość blachy szpachlujemy, aby ją przykryć kemis FE21.

Informacje techniczne:

  • Typ: klej dwuskładnikowy wysokotemperaturowy
  • Wagowy stosunek mieszkania: 10A:1B
  • Objętościowy stosunek mieszanki:  3A: 1B
  • Wytrzymałość na ścinanie N /mm2: 22-24
  • Czas otwarcia: 30 minut
  • Czas utwardzania w 20 ° C: 24h / 20 ° C 80 min / 80 °C
  • Ciągła odporność temperaturowa: - 40 ° C ≤ + 200 °C
  • Lepkość mieszaniny (mPas): pasta
  • Wygląd / kolor: stalowy
  • Twardość (Shore D): 90

Kompletny zestaw zawiera:

  • Klej KEMISKIT FE21 (33ml/100g)
  • Odtłuszczacz izopropylowy 100 ml
  • Zestaw do mieszania: Plastikowa podkładka, 4 patyczki do nakładania, Szpachelka
  • Siatka elastyczna #1

Opis producenta:

KemisKIT FE21 to profesjonalny, dwuskładnikowy klej do metalowego zbiornika paliwa, który zapewnia trwałe i niezawodne naprawy. Dzięki zawartości pyłu metalicznego i specjalnej formule, klej do baku paliwa jest odporny na działanie paliw, olejów i wysokich temperatur. Jeśli zastanawiasz się, czym skleić zbiornik paliwa metalowy, wybierz KemisKIT FE21 i zapomnij o problemach z nieszczelnościami! To idealny klej do klejenia zbiornika paliwa. W przypadku naprawy zbiorników paliwa motocyklowych zalecamy ten sam produkt.

Korzyści z stosowania dla klientów detalicznych:

  • Szybka i samodzielna naprawa zbiornika paliwa  metalowego bez konieczności wizyty w warsztacie.
  • Produkt, który rozwiązuje problem czym skleić bak paliwa w razie nagłej awarii.
  • Oszczędność pieniędzy dzięki uniknięciu kosztów wymiany całego zbiornika.

Korzyści dla B2B:

  • Możliwość szybkiej i skutecznej naprawy zbiorników paliwa w pojazdach firmowych, co minimalizuje przestoje.
  • Zmniejszenie kosztów napraw poprzez eliminację potrzeby zlecania napraw zewnętrznym firmom, gdy mamy już klej do baku.
  • Zwiększenie wydajności i efektywności pracy dzięki szybkim naprawom, gdy wiemy czym skleić zbiornik paliwa metalowy.

Dlaczego powinieneś zmienić na ten produkt:

  • KemisKIT FE21 to specjalistyczny klej do metalowego zbiornika paliwa, a nie uniwersalny klej o ograniczonej skuteczności.
  • Zapewnia trwałość i niezawodność naprawy, co przekłada się na bezpieczeństwo i oszczędności w dłuższej perspektywie, rozwiązując problem czym skleić zbiornik paliwa metalowy.
  • Wyższa cena produktu jest uzasadniona jego wyjątkową jakością i skutecznością w porównaniu do tańszych zamienników, które mogą zawieść, a klej do klejenia zbiornika paliwa musi być pewny.

Wyłączny dystrybutor w Polsce:

Ataszek.pl Kołodziejska Spółka Jawna
ul. Głuchowska 27
60-101 Poznań, Polska
sklep@ataszek.pl

chatPytania i odpowiedzi
Czy spawać zbiornik z paliwa ?

odpowiedź specjalisty:

Można to robić jednak musi całość benzyny odparować lub należy go umyć lub zalać wodą do poziomu spawania. Ze względu, iż jest to proces czasochłonny zaleca się klejenie kemispox FE21, który poradzi sobie nawet bez zdejmowania zbiornika. Zbiornik z tworzyw sztucznych także możemy spawać z zaleceniami jak powyżej lub kleić jedynym klejem Acralock PP 1-02. Zbiorniki kompozytowe naprawiamy klejem kemispox w21 lub  ATK EP61.

Jak uszczelnić zbiornik paliwa metalowy ?

odpowiedź specjalisty:

Jeżeli są to drobne przetarcia lub występuje korozja wszystko naprawiamy kemispox fe21. W przypadku nieszczelności na śrubach i korkach używamy kleju anaerobowego T333.

Czy klej jest odporny na działanie oleju i benzyny ?

odpowiedź specjalisty:

Kemispox Fe21 jest odporny na działanie benzyny bezołowiowej, diesel i a także olejów i smarów.

Spawanie zbiornika paliwa aluminiowego czy klejenie ?

odpowiedź specjalisty:

W przypadku aluminium zdecydowanie lepszym wyborem będzie klejenie, ponieważ nie naraża na zniekształcenie zbiornika.

Potrzebuję uszczelniacza lub kleju do uszczelnienia zbiorniczka (9 litrów)wykonanego z blachy ocynkowanej na olej opałowy który znajduje się w piecyku olejowym używanym w pomieszczeniu mieszkalnym.

odpowiedź specjalisty:

Klej FE21 zda egzamin pod warunkiem prawidłowego przygotowania powierzchni tj. odtłuszczenie i szlifowanie kilkukrotnie.

Czy Kemiskit fe21 nada się do przyklejenia magnesów do koła magnesowego w motocyklu? Wszystko pracuje w oleju w temperaturze do około 90 stopni. Dodatkowo pomiędzy magnesy chcemy wcisnąć atk metalfix.

odpowiedź specjalisty:

Najlepiej skontaktować się z naszym technikiem - potrzebujemy kilku informacji. Telefon: 618-307-277

Czym skleić zbiornik paliwa metalowy ?

odpowiedź specjalisty:

Do sklejania metalowego zbiornika paliwa idealnie sprawdzi się dwuskładnikowy klej epoksydowy KemisKIT FE21, który jest odporny na paliwa i wysoką temperaturę. Zawiera on cząsteczki metalu, zapewniając trwałe i szczelne połączenie, eliminując problem nieszczelności. Przed aplikacją pamiętaj o dokładnym oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni, aby klej mógł skutecznie zadziałać.

Kliknij na miniaturę aby wczytać wideo

chat Opinie zweryfikowane (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...