- Zestaw
- Darmowa dostawa
Żywica do łodzi KEMISPOX V21
- Żywica epoksydowa do klejenia i laminowania łodzi i jachtów
- Odporna na działanie wody, w tym słonej, benzyny oraz czynników atmosferycznych.
- Skleisz drewno, kompozyt, metal i inne materiały.
- Wytrzymuje drgania, uderzenia i obciążenia, co jest kluczowe w środowisku morskim.
- Możliwość zalaminowania nawet włóknem szklanym
- Żywica do naprawy łódki wypełnia także większe ubytki
- Wygodne mieszanie ręczne w proporcjach 1:1
- KEMISPOX - producent klejów przemysłowych od ponad 25 lat








Dodaj jeszcze:
Żywica do naprawy łodzi i jachtów Kemispox V21
Kemispox V21 to profesjonalna żywica do łodzi i jachtów, stworzona z myślą o wymagających zastosowaniach. Zapewnia wyjątkową trwałość i odporność na czynniki zewnętrzne, a dzięki dwóm wariantom (płynnemu i paście), jest niezwykle wszechstronna w użyciu. Naprawa łodzi żywicą epoksydową Kemispox V21 to gwarancja solidności i długowieczności. Idealna do napraw, laminowania i klejenia, Żywica do łódki i jachtów jest niezastąpiona przy budowie i konserwacji jednostek pływających.
Sprawdź podobne:
- Gęsta żywica do klejenia łodzi i jachtów to Kemispox W21
- Uszczelniacz do łodzi i jachtów to ATK 812
- Szyby w jachtach wklejamy na ten zestaw
- Klej metakrylowy z atestem jachtowym to Acralock SA 10-15
- Szpachla epoksydowa do łódki to ATK EP60
Główne klejone materiały:
- drewno surowe
- drewno klejone - sklejka
- drewno laminowane np. żywicami poliestrowymi lub epoksydowymi
- kompozyt z włókna szklanego i węglowego
- żelkot
Dodatkowe materiały:
- metale (stal, stal nierdzewna, aluminium, miedź, mosiądz)
Podłoża niezalecane:
- Poliolefiny (PE, POM, PTFE)
- Miękkie PVC
- Gumy silikonowe
Zastosowanie:
- żywica epoksydowa do łodzi
- uszczelnianie zbiorników paliwa: Jeśli masz zbiornik w przegrodzie, ta żywica skutecznie go doszczelni dzięki odporności na chemię.
- wtryskiwanie w rozwarstwienia: Idealna, gdy nastąpiła delaminacja – płyn wnika między warstwy i scala je ponownie.
- jako żywica do klejenia łodzi z laminatu (Żywica epoksydowa do laminowania łodzi),
- Pomocniczo jako żywica do laminowania łodzi przy naprawie małych ubytków z użyciem maty szklanej.
- wklejanie wzmocnień w grodzie poprzez przyklejenie dodatkowej płyty,
- naprawa uszkodzeń kadłuba i pokładu,
- wzmacnianie elementów mocowań silnika w łódkach motorowych,
- laminowanie z włóknem szklanym,
- wypełnianie dziur i ubytków poprzez laminowanie lub przyklejenie kawałka wzmacniającego i późniejsze wyrównanie żelkotem,
- napawa elementów z żywicy,
- żywica do jachtów i zaglówek,
- wzmacnianie konstrukcji łodzi,
- klejenie elementów wyposażenia łodzi,
- naprawa łódek z laminatu
- zabezpieczanie powierzchni przed działaniem czynników atmosferycznych - woda.
Ograniczenia w stosowaniu:
- Nie stosować na mokre lub nieodtłuszczone powierzchnie.
- Żywica epoksydowa nie jest w pełni odporna na promieniowanie UV – wymaga pokrycia lakierem lub farbą przy ekspozycji zewnętrznej.
- Nie nakładać w temperaturze poniżej 10-15 stopni Celsjusza.
- Nie używać do klejenia elastycznych pontonów z PVC.
Zalety i cechy:
- Żywica epoksydowa do naprawy łodzi,
- Lekko gęsta postać pozwala na uzyskanie grubszej warstwy wypełniającej nierówności,
- Po utwardzeniu pełna odporność na wodę słodką i słoną, benzynę, oleje i smary oraz inną chemie (więcej w karcie technicznej),
- Wygodne mieszanie ręczne bez dodatkowych wyciskaczy i mieszadeł,
- Brak niebezpiecznych rozpuszczalników, izocyjanianów ani silikonów,
- Produkt zdolny do przejścia testu klimatycznego (kataplazmatycznego), potwierdzającego jego niezawodność w różnych warunkach atmosferycznych,
- Nie jest odporny na bezpośrednie ciągłe działanie światła UV (pokrywamy lakierem PU zabezpieczając powierzchnię),
- Zastępuje do 90% innych żywic epoksydowych do łodzi dostępnych na rynku,
- Bezrozpuszczalnikowa, niepalna formuła,
- Skuteczna naprawa łodzi żywicą epoksydową bez konieczności oddawania do specjalistów.
Instrukcja obsługi
- odważ lub odmierz proporcje 1:1,
- wymieszaj dokładnie przez 2-3 minuty,
- nałóż klej na całą powierzchnię gdy kleisz dwa kawałki lub po nałożeniu przesącz matę z włókna,
- po nałożeniu możesz lekko podgrzać, aby szybciej przesączyć matę zwłaszcza grubo plecioną,
- zostaw do związania 24h a lekko lepką warstwę ściągnij odtłuszczaczem z kompletu,
Porady technologa:
- Przed aplikacją żywicy do naprawy łódki, dokładnie oczyść i odtłuść powierzchnie.
- W przypadku laminowania, użyj odpowiedniej tkaniny wzmacniającej.
- Aby przyspieszyć utwardzanie, możesz podgrzać żywicę,
- Zawsze przestrzegaj proporcji mieszania składników.
Dane techniczne:
- Nazwa: KEMISPOX V21
- Lepkość/forma: płynny
- Kolor: mleczny (po podgrzaniu półprzezroczysty)
- Czas na wymieszanie / nałożenie: 30 minut
- Wytrzymałość ręczna: 6-8 h
- Czas utwardzania przy 22°C: 24h- 48 h (60 min. – 80 C)
- Odporność na temperaturę: ciągła praca od – 40 do 120 stopni, krótkotrwale 30 min – 200 stopni
Opakowania: - 50 g (25g baza + 25g utwardzacz)
- 500 g (250g baza + 250g utwardzacz)
odpowiedź specjalisty:
Do laminowania łodzi idealnie nadaje się żywica epoksydowa Kemispox V21. Zapewnia ona doskonałą przyczepność do różnych materiałów, wysoką wytrzymałość i odporność na wodę oraz czynniki atmosferyczne. Dzięki temu tworzy trwałe i mocne laminaty, idealne do budowy i naprawy jednostek pływających.
odpowiedź specjalisty:
Do naprawy łodzi rekomendowana jest żywica epoksydowa Kemispox V21 dostępna w wersji płynnej. Żywica ta charakteryzuje się doskonałą przyczepnością, wytrzymałością na uderzenia i drgania, a także odpornością na wodę, co czyni ją idealnym wyborem do napraw kadłuba, pokładu i innych elementów. Wybór wersji V21 lub W21 zależy od rodzaju uszkodzenia – płynna do laminowania, pasta do wypełniania ubytków (W21).
odpowiedź specjalisty:
Taśma dekarska uszczelniająca ATK HYLKOL nie wymaga schnięcia - jest materiałem trwale plastycznym, który zapewnia natychmiastową szczelność zaraz po dociśnięciu.
odpowiedź specjalisty:
Produkt służy głównie do zalewania i iniekcji, ale sprawdzi się jako żywica do laminowania łodzi przy małych naprawach z użyciem tkanin szklanych jako dodatek.
odpowiedź specjalisty:
Tak, produkt jest odporny chemicznie na benzynę i ropę. Możesz go użyć do doszczelniania przegród, w których znajdują się zbiorniki.









