• Zestaw
  • Darmowa dostawa
Klej szkutniczy - do łodzi KEMISPOX W21
Klej marynistyczny do łodzi, jachtów, żaglówek - szkutniczy na Ataszek.pl
Klej marynistyczny do łodzi, jachtów, żaglówek - szkutniczy na Ataszek.pl
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Klej szkutniczy - do łodzi KEMISPOX W21
Klej marynistyczny do łodzi, jachtów, żaglówek - szkutniczy na Ataszek.pl
Klej marynistyczny do łodzi, jachtów, żaglówek - szkutniczy na Ataszek.pl

Klej szkutniczy - do łodzi KEMISPOX W21

  • Klej do łodzi - szkutniczy,
  • Przemysłowy epoksyd o największej sile klejenia z kilkuprocentową rozszerzalnością,
  • Do wklejania dna łódek, wzmocnień i wsporników,
  • Odporny na drgania, uderzenia i wibracje, a także chemie,
  • Wypełnia duże szczeliny.
lub
W magazynie: 1 Przedmiot
Brutto 307,50 zł / Netto 250,00 zł
Ostatnie sztuki w magazynie

Ten zestaw zawiera:

Klej szkutniczy, marynistyczny do jachtów i łódek KEMISPOX W21

gęstypodgrzewać-możnachemicznieklimatycznymieszanie-ręczne

Sprawdź także:

  • Potrzebny uszczelniacz do łodzi ? Wybieraj ATK 812
  • Klejenie, i doszczelnianie żelkotów, topkotów, laminatów z białym kolorem SA 10-15 WHT
  • Do stali nierdzewnej, chromoniklowej wybierz Acralock SA 1-15

Główne materiały:

  • Kompozyt poliestrowe i epoksydowe,
  • Laminat,
  • Drewno - sklejka,
  • Tworzywa sztuczne (za wyjątkiem PE. POM, PTFE PVC miękkie),
  • Żelkoty, poliestry i styreny,
  • Metale.

Dodatkowe materiały:

  • Guma

Nie zalecane:

  • Elementy wystawione na bezpośrednie działanie światła UV (jeżeli nie został pokryty farbą lub lakierem poliuretanowym)

Przykładowe zastosowanie:

  • wklejanie dna w łodzie - żaglówki, jachty, motorówki,
  • wzmocnienia podłużne i poprzeczne,
  • wklejanie mocowań silników w motorówkach i innego sprzętu pływającego,
  • doklejanie gumowych burt, uszczelek, odbojników,
  • naprawy sprzętów rekreacyjnych np. rowerków, 
  • naprawy kajaków z kompozytów np. pęknięcia, dodatkowe wzmocnienia, wyrwane mocowania zaczepów,
  • naprawa wyrwanych mocowań na wiosła i ich dodatkowe wzmocnienie,
  • wklejanie elementów mocowań i zaczepów kabin,
  • konserwacja łodzi z laminatu lub drewna  poprzez wzmocnienie i późniejsze malowanie lub lakierowanie,
  • naprawy zbiorników kompozytowych na paliwo, nieczystości i odpady.

Zalety i cechy:

  • specjalna odmiana kleju epoksydowego do naprawy łodzi,
  • można łączyć nawet największe elementy, 
  • usztywnia klejoną konstrukcję przeciwko siłom skręcającym jednak posiada kilkuprocentowa rozszerzalność,
  • można mieszać ręcznie lub wyciskać z kartuszy,
  • nie spływa z powierzchni pionowych i sufitowych,
  • długi czas na nałożenie kleju - 30 minut,
  • odporny na drgania, uderzenia i wibracje,
  • odporność: woda, detergenty, ropa, nafta, para, etanol, olej, lekko stężone kwasy, octan etylu, elektrolity występujące w temperaturze otoczenia,
  • słaba odporność:  aceton, hydrolofluorocarbon, Na OH, działanie promieni UV.

Wskazówki:

  • powierzchnia przed klejeniem zawsze umyta i odtłuszczona (w przypadku naprawy zbiorników np. myjką ciśnieniową),
  • powierzchnie matujemy papierem lub włókniną, a metale, gumy i tworzywa grubym papierem 60-120 i ponownie odtłuszczamy/odpylamy,
  • mieszamy w proporcji 2:1 (wagowo lub objętościowo),
  • nakładamy na powierzchnie (można lekko wetrzeć na jedną lub 2 strony), 
  • dociskamy (ważne, aby docisk był "po całości" klejonego elementu, aby nie wprowadzać dodatkowych naprężeń),
  • zostawiamy na czas wiązania.

Dane techniczne:

Klej na bazie żywicy epoksydowej

Nazwa: KEMISPOX W21

Lepkość/forma:  GĘSTY 

Kolor: KREMOWY

Czas na wymieszanie / nałożenie: 30 minut

Wytrzymałość ręczna: 6-8 h

Czas utwardzania przy 22°C: 24h- 48 h (60 min – 80 C)

Odporność na temperaturę: ciągła praca od – 40 do 120 stopni, krótkotrwale 30 min – 200 stopni

Opakowanie: 450 g (300 g baza + 150 g utwardzacz)

Opcjonalnie pod zamówienie: kartusz 2:1, 400 ml

Przed zastosowaniem zapoznaj się z kartą TDS i MSDS.

chatPytania i FAQ
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...