• Zestaw
Klej do bloku silnika żeliwnego FE21
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Poprzedni keyboard_arrow_left
Następny keyboard_arrow_right
zoom_in
Klej do bloku silnika żeliwnego FE21
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl
Klej do bloku silnika żeliwnego KEMISKIT FE21 | Ataszek.pl

Klej do bloku silnika żeliwnego FE21

  • Klej do bloku silnika żeliwnego
  • Odporny na działanie wysokich temperatur (do 200°C), oleje, smary i chemie
  • Skutecznie wypełnia ubytki i pęknięcia bloku silnika, przywracając jego integralność.
  • Nadaje się także przy powierzchniach pochyłych.
  • W przypadku wystąpienia korozji, produkt niweluje wżery na bloku silnika
  • Samodzielna naprawa gdy mamy pęknięty blok silnika
  • Odpowiedni po spawaniu bloku dla uzyskania szczelności
  • Jest łatwy w aplikacji, nawet dla osób bez doświadczenia.
  • Odporny na: oleje, smary i chemie
  • KEMISKIT - producent profesjonalnych klejów naprawczych do metali
W magazynie: 10 szt. Dostępny
Brutto 92,68 zł / Netto 75,35 zł

Klej do klejenia bloków silnika KEMISKIT FE21

forma-pastytemperatura-pracyklejenie-i-zalewanieodporny-chemiczniemade-in-eu

Sprawdź inne:

Główne materiały klejone:

  • Stal zwykła
  • Żeliwo
  • Stal nierdzewna, kwasowa

Zalety i cechy:

  • Klejenie bloku silnika żeliwnego
  • Eliminuje potrzebę kosztownych napraw i rozbierania silnika
  • Wysoka odporność termiczna (do 200°C), idealna do napraw w obrębie bloku silnika.
  • Sprawdzona metoda na regenerację i klejenie pękniętego bloku silnika.
  • Wykonaj połączenia z bloków silnika wykonanych z żeliwa i stali.
  • Klej odporny na benzynę, oleje, smary i inne chemie stosowane w motoryzacji.
  • Kleimy pęknięcia oraz otwory i większe uszkodzenia jak np. dziura w bloku silnika pamiętając o tym, by nawiercić na końcach pęknięć.
  • Możliwość obróbki mechanicznej (szlifowanie, wiercenie) po utwardzeniu.
  • Doskonała alternatywa dla spawania bloków silnika

kemiskit-al21-mieszanie-ręczne-kleju



Zastosowanie:

  • naprawa pękniętego bloku silnika w samochodach osobowych, ciężarowych i maszynach rolniczych.
  • wypełnianie ubytków i dziur w bloku silnika
  • jako klej do bloku silnika żeliwnego
  • wypełnianie wżerów na bloku silnika.
  • uszczelnianie pękniętego bloku silnika (karter)
  • bloki w samochodach ciężarowych, przemysłowych i wolnobieżnych
  • bloki od motorów, motorków, skuterów itp.
  • skrzynie biegów z aluminium
  • zaślepianie otworów technologicznych
  • wypełnianie ubytków
  • wklejanie luźnych szpilek
  • klejenie bloków silnikowych po procesach spawalniczych w celu wygładzania powierzchni
  • wklejanie wyrobionych śrub gwintowanych
  • naprawa bloku silnika w miejscach narażonych na wysokie temperatury i ciśnienie.
  • odtworzenie wyrobionych gwintów z późniejszym nagwintowaniem
  • Zastąpisz długotrwałe naprawy metodą szycia silnika lub wspomożesz sam proces, czyli po zakończeniu nałożysz klej dla 100% szczelności gdyby pojawiły się mikro przecieki.

W komplecie otrzymasz:

  1. Klej do klejenia bloków żeliwnych KEMISKIT FE21 100 g (33 ml)
  2. Odtłuszczacz na bazie izopropanolu 100 ml
  3. Metalowa siatka elastyczna 01# - 1 szt.
  4. Patyczki i podkładka do mieszania kleju

Porady technika:

  • Małe opakowanie 30 ml wystarczy na około 10 cm pęknięcia.
  • Pamiętaj o prawidłowym wcieraniu kleju w powierzchnie, by uniknąć powstania powietrza w kleju. 
  • Dla uzyskania najlepszych rezultatów, podgrzej naprawiany obszar bloku silnika przed i po aplikacji kleju.

Wskazówki przed zastosowaniem:

  • Sprawdź, czy materiał bloku silnika jest kompatybilny z klejem (stal, żeliwo).
  • Upewnij się, że masz odpowiednie narzędzia do przygotowania powierzchni i aplikacji kleju.
  • Zaplanuj naprawę, uwzględniając czas utwardzania kleju.

Instrukcja klejenia bloku silnika:

  • Dokładnie oczyść i odtłuść powierzchnię pękniętego bloku silnika za pomocą zmywacza ATK.
  • W przypadku głębokich pęknięć, przeszlifuj powierzchnię papierem ściernym (gradacja 40-80).
  • Wymieszaj oba składniki kleju Kemiskit FE21 w odpowiednich proporcjach (wagowo 10:1, objętościowo 3:1) do uzyskania jednolitej masy.
  • Nałóż cienką warstwę kleju na naprawianą powierzchnię, dokładnie wcierając ją w szczeliny.
  • W razie potrzeby, nałóż kolejne warstwy kleju, aż do całkowitego wypełnienia ubytku.
  • Pozostaw klej do utwardzenia (24 godziny w 20°C lub 80 minut w 80°C). 
  • Po utwardzeniu, klej można obrabiać mechanicznie (szlifować, wiercić).

Informacje techniczne:

  • Typ: klej dwuskładnikowy wysokotemperaturowy
  • Wagowy stosunek mieszkania: 10A:1B
  • Objętościowy stosunek mieszanki:  3A: 1B
  • Wytrzymałość na ścinanie N /mm2: 22-24
  • Czas otwarcia: 30 minut
  • Czas utwardzania w 20 ° C: 24h / 20 ° C 80 min / 80 °C
  • Ciągła odporność temperaturowa: - 40 ° C ≤ + 200 °C
  • Lepkość mieszaniny (mPas): pasta
  • Wygląd / kolor: stalowy
  • Twardość (Shore D): 90

Opis producenta:

Kemiskit FE21 to profesjonalny klej do bloku silnika żeliwnego stworzony z myślą o trwałych i niezawodnych naprawach bloków silników. Dzięki unikalnej formule z dodatkiem cząsteczek metalu, produkt ten zapewnia doskonałą przyczepność do stali i żeliwa, a także wyjątkową odporność na wysokie temperatury, wibracje i chemikalia. Czym skleić blok silnika? Tylko Kemiskit FE21, który gwarantuje skuteczność i długotrwałość naprawy.

Korzyści z stosowania dla klientów detalicznych:

  • Oszczędność: Samodzielna naprawa bloku silnika z Kemiskit FE21 pozwala uniknąć wysokich kosztów naprawy w warsztacie.
  • Prostota użycia: Aplikacja kleju jest łatwa i nie wymaga specjalistycznych umiejętności.
  • Szybkość naprawy: Klej utwardza się w relatywnie krótkim czasie, co pozwala na szybkie przywrócenie sprawności pojazdu.

Korzyści dla B2B:

  • Wydajność: Kemiskit FE21 pozwala na szybkie i efektywne naprawy bloków silników w maszynach i pojazdach, minimalizując przestoje.
  • Uniwersalność: Klej może być stosowany do napraw różnych typów bloków silników (żeliwnych, stalowych).
  • Trwałość: Naprawy wykonane przy użyciu Kemiskit FE21 są trwałe i odporne na trudne warunki eksploatacji.

Dlaczego powinieneś zmienić na ten produkt:

  • Kemiskit FE21 zapewnia wyższą wytrzymałość i odporność termiczną w porównaniu do standardowych klejów do metalu.
  • Specjalna formuła kleju gwarantuje lepszą przyczepność do żeliwa i stali, co jest kluczowe przy naprawie bloków silników.
  • Produkt jest bardziej odporny na działanie chemikaliów, co zapewnia dłuższą żywotność naprawy.

Wyłączny dystrybutor w Polsce:

Ataszek.pl Kołodziejska Spółka Jawna
ul. Głuchowska 27
60-101 Poznań, Polska
sklep@ataszek.pl

chatPytania i odpowiedzi
Pęknięty blok silnika jaki to koszt naprawy ?

odpowiedź specjalisty:

Koszt naprawy pękniętego bloku silnika, jeżeli zlecimy taką usługę w warsztacie samochodowym, może sięgać nawet 15-20 tys. zł. Zastosowanie kleju Kemiskit FE21 to koszt rzędu 100 zł. Koszty naprawy samemu są znacznie niższe niż u mechanika. Dodatkowo dochodzi do tego ryzyko wyciągnięcia całego silnika to są jeszcze wyższe zwłaszcza gdy spawamy wówczas trzeba rozebrać dodatkowo cały silnik.

Czym uszczelnić pęknięty blok silnika ?

odpowiedź specjalisty:

Zastosuj Kemiskit FE21, który doskonale wypełnia pęknięcia i tworzy trwałą, odporną na czynniki zewnętrzne oraz chemie powłokę, która możesz obrabiać.

Potrzebuję zakleić szczelinę na bloku silnika typu diesel w aucie osobowym. Blok jest żeliwny sączy się olej.

odpowiedź specjalisty:

Wybiera Pan klej KEMISKIT FE21 i postępuje wg instrukcji na tej stronie.

Jaki klej do klejenia karterów ?

odpowiedź specjalisty:

Do klejenia bloków silnika - kartera używamy klej odporny na olej typu KEMISKIT Fe21 lub Al21, które odporne są na wysokie temperatury do 200°C.

Kliknij na miniaturę aby wczytać wideo

chat Opinie zweryfikowane (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...